Завдання 4 день


Сьогодні завдання будуть присвячені методам та історії розвитку математичної науки.

1.  Виникли вони в Китаї в I ст. до н.е. Цими числами позначали майно, готівку, прибуток, їм раділи і зображали їх червоним кольором. А іншими числами позначали борг, збиток, зображали їх чорним кольором.  Про які числа йде мова і хто з математиків першим запровадив сучасне позначення цих чисел.
2.  Ось правила знаків, якими користувалися арабські математики під час виконання деякої арифметичної дії над раціональними числами. 
Друг мого друга – мій друг
Друг мого ворога – мій ворог
Ворог мого друга – мій ворог
         Ворог мого ворога – мій друг. 
Дайте відповідь, про яку арифметичну дію йде мова? Нехай кольори слів допоможуть вам у міркуваннях!

3.
А. І. Маркушевич сказав про математику: «Ця наука, як багаторічний дуб, розкинула такі могутні гілки, що жоден математик, навіть, самий «маститий», вже не в силах вивчити всю математику в цілому, а обирає лише яку-небудь її гілку». 
Віднайдіть назви різних "гілок" математики та основних об'єктів, які вивчає кожна з цих галузей.

4. Назвіть прилад, за допомогою якого знаходив прості числа Ератосфен.

5. У географії цією фігурою на карті позначають золото; вона присутня на державному прапорі Японії; архітектурна споруда такої форми носить назву “ротонда”; таку форму мали індійські храми. Про яку геометричну фігуру йде мова?

6. Від одного слова грецького походження утворилися слова «стілець», «трапеза», а також слово, що означає назву гімнастичного снаряда й геометричної фігури. Яка це фігура?

7. На які періоди можна розділити історію математики?  
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%8F_%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8

Немає коментарів:

Дописати коментар